احساس ما

خرید بک لینک

مث هر رابطه ي نه سيآه بود نه سفيد

اما أين علاقه رو به تو،نميشه كه نديد

روي إحساسم بهت، نميشه كه شك كنم

كسي اندازه ي من موندنو يأدت نداد

+ نوشته شده در  یکشنبه بیستم فروردین ۱۳۹۶ساعت 18:8&nbsp توسط صالح میرزاپور  | 

احساس ما...

ما را در سایت احساس ما دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 16:12

گاهی دوست داشتن را پنهان کنی قسنگ تر است،

دوست داشتن را باید کشف کرد،

اباید درک کرد،

باید فهمید،

و باید لمسش کرد.

احساس ما...

ما را در سایت احساس ما دنبال می‌کنید

برچسب: دوست داشتن,دوست داشتن تو,دوست داشتن واقعی,دوست داشتنی,دوست داشتن خود,دوست داشتن همسر,دوست داشتن چیست,دوست داشتن بیش از حد,دوست داشتن یک طرفه,دوست داشتن یعنی, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 9:35

با اینکه توی تقویم،من و تو جز زمستون نیست

با اینکه زندگی کردن،تو این شرایط آسون نیست

با اینکه آرزوهامون،به خواب و رویا محدوده

تا می تونی تحمل کن،که تا بوده همین بوده

من و تو زنده موندیمو،به سختی زندگی کردیم

گذشته،حال ،آینده،من و تو وارث دردیم

با اینکه بغضمون کهنه س،با اینکه سفرمون پر نیست

با اینکه خستگی هامون،قابل تصور نیست

با اینکه تو شبامون،نشونی از چراغی نیست

تا می تونی تحمل کن،که خورشید اتفاقی نیست

احساس ما...

ما را در سایت احساس ما دنبال می‌کنید

برچسب: وارث,وارثان,وارثون,وارثان قسمت 19 پارت 4,وارثان قسمت ششم کامل,وارثان قسمت 12 پارت 3,وارثان سریال کره ای,وارثان قسمت 16 پارت 5,وارث ملک کیان,وارثان قسمت اول, نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 9:35

گرچه دشوار است اما بی صدایی بهتر است

بی خیالت!...دوری از عشق کذایی بهتر است

من اگر لیلا شدم مجنون صدایم می زنند!

حق بده! هر تهمتی از بی حیایی بهتر است

می روم تعبیر اصحابی شدم در بین کهف

می روم، در رفتن از عصر جدایی بهتر است

تا دهان وا میکنم محکوم می گردد دلم

زندگی در گوشه ای خلوت خدایی بهتر است

حال بی منظور اشعارم کمی برگشته است

هیس! ساکت! عاشقی با بی صدایی بهتر است.

احساس ما...

ما را در سایت احساس ما دنبال می‌کنید

برچسب: صدای بی صدایی,هی تنهایی بی صدایی,هم صدای بی صداییم, نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 16:21

بشنو ای محبوبکه من حقیقت جهانمو مرکز دایره ی وجودممن ادراک را در تو آفریدم تا آیینه ی دیدار من باشداگر مرا نظاره کنی، مرا و خود را خواهی یافتو اگر خود را نظاره کنی، مرا و خود را گم خواهی کردای محبوب من!چه بسیار که تو را خواندمو تو آوای من نشنیدیپس خود را چون عطر دلاویزی در فضای عالم پخش کردمو مشام جان تو آن را احساس نکردپس خود را بر خوان هستی چون طعامی خوش و مائده ای شیرینساختمو تو از آن تناول نکردیچرا نمی توانی به من دست یابیچرا نمی توانی در لمس اشیاء مرا احساس کنیو در شمامه ی گل سرخ مرا ببوییچرا آخر چرا؟ احساس ما...ادامه مطلب

ما را در سایت احساس ما دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 16:21

صفحه بندی