بی خیالت!...دوری از عشق کذایی بهتر است
من اگر لیلا شدم مجنون صدایم می زنند!
حق بده! هر تهمتی از بی حیایی بهتر است
می روم تعبیر اصحابی شدم در بین کهف
می روم، در رفتن از عصر جدایی بهتر است
تا دهان وا میکنم محکوم می گردد دلم
زندگی در گوشه ای خلوت خدایی بهتر است
حال بی منظور اشعارم کمی برگشته است
هیس! ساکت! عاشقی با بی صدایی بهتر است.
احساس ما...ما را در سایت احساس ما دنبال میکنید
برچسب: صدای بی صدایی,هی تنهایی بی صدایی,هم صدای بی صداییم, نویسنده: بازدید: 43